Bert Plantagie Kenza Four eetkamerstoel
meubel samen
€ 388,00
Prijs afhankelijk van materialen, afmeting en kleurenLevertijd: 10-12 wekenMaterialen | Leder, Stof |
Merk | bert plantagie |
Ontwerper | Bert Plantagie Designteam |
- Woonwinkel met 35 exclusieve merken
- Eigen meubelmakerij
- Ruim 35 jaar ervaring
- Eigen bezorg- en montagedienst
- 9,5 klantwaardering
- Ook op afspraak (evt. in de avonduren)
Ik wil meer informatie
Stel uw vraag-
Productinformatie
Kenza Four
De Kenza Four is een moderne stoel met gestikte horizontale ribben aan binnen- en buitenzijde. Verkrijgbaar in talloze stof-/leercombinaties.
Als viervoeter indien gewenst met een aangepaste zithoogte.Maten
Kenza Four zonder armleuning: ca. B 48 / ZD 45 / TD 62,5 / ZH 49 / TH 91 cm
Kenza Four met armleuning: ca. B 61 / ZD 45 / TD 62,5 / ZH 49 / HA 67 / TH 91 cmSpecificaties en opties
meubel voorzien van vilt doppen; meerprijs € 5,-
onderstel in standaard bert plantagie lakkleuren (fijnstructuur)
onderstel in niet standaard bert plantagie lakkleuren (fijnstructuur) tegen meerprijs
aanpassen zithoogte (dmv inkorten poten) lager meerprijs € 25
aanpassen zithoogte (dmv verlengen poten) hoger (max. 5 cm) meerprijs € 50Prijs
Kenza zonder arm in uni stoffering in stof A € 388,-
Kenza zonder arm in duo stoffering, buitenkant leder 1 en binnenkant stof A € 440.-
Kenza met arm in uni stoffering in stof A € 538,-
Kenza met arm in duo stoffering, buitenkant leder 1 en binnenkant stof A € 629,- -
Garantie
CBW garantie
Kees Verhouden Meubelen is aangesloten bij en erkend door de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) en geeft op elk nieuw meubel de wettelijke garantie volgens de normen van de CBW. We gaan zelfs nog een stuk verder, want we hebben deze garantie uitgebreid met:
Kees Verhouden GARANTIE
Kees Verhouden geeft altijd:- 3 jaar volledige garantie op constructie en/of verborgen gebreken
- Kees Verhouden Meubelen vraagt geen aanbetaling
Tip: Om jarenlang verzekerd te zijn van veel plezier van je meubelen is het belangrijk, dat je de onderhoudstips goed volgt. Het niet goed onderhouden van de meubelen kan leiden tot klachten die niet onder de garantie vallen.
Regels CBW & Kees Verhouden Meubelen GARANTIE
- Showroommodellen c.q. plaatsmakers, zijn uitgesloten van de CBW garantie, zoals vermeld staat op het bestelformulier
- Beschadigingen of onvolkomenheden dienen binnen 14 dagen na aankoop of bezorging te worden gemeld
- Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie
Uitzonderingen op CBW en Kees Verhouden Garantie
- Plooivorming in de bekleding
- Slijtage van de bekleding
- Krimpnaden en kleine scheurtjes in massief hout
- Invloed van licht, warmte en luchtvochtigheid op leder, stof en hout
- Schade die ontstaat aan de vloer tijdens gebruik van doppen en wielen
- Gebruiksslijtage van doppen en wielen
Reparaties welke buiten de gestelde CBW en de Kees Verhouden garantie vallen, worden tegen kostprijs gerepareerd. Wij kunnen dan mogelijk voorrijkosten in rekening brengen voor een servicebezoek. -
Persoonlijke aanpak
Aanpak
Kees Verhouden Meubelen staat bekend om zijn persoonlijke benadering en zijn vergaande service. We werken met een team van enthousiaste, bedreven en betrokken mensen, dat alleen het belang voor u als klant voor ogen heeft.
Showroom
Bij binnenkomst heten we je van harte welkom, we helpen je meteen als dat nodig is, maar we laten je desgewenst ook in alle rust rondkijken in de showroom. Heb je een vraag? Wil je advies? Onze interieurspecialisten helpen je graag.
Advies
Onder het genot van een kopje koffie of thee bespreken we jouw wensen aan tafel of aan de bar. Die wensen vertalen we samen naar het perfecte meubelstuk voor je interieur. En omdat we een eigen werkplaats en spuiterij hebben, kunnen we je wensen op het gebied van kasten, tv-dressoirs en tafels vrijwel altijd verwezenlijken. We snappen, dat je niet binnen een paar minuten zo’n grote beslissing kunt nemen. Dus vind je het fijn om de kleuren thuis te bekijken? Dan geven we de kleurstalen mee. Wil je liever dat we meekijken? Dan komen we bij je thuis.
Bezorgen
Als de meubels klaar zijn om geleverd te worden nemen we het liefst telefonisch contact met je op, zodat we meteen een afspraak in kunnen plannen. Onze eigen medewerkers brengen de meubelen, zetten ze op de gewenste plaats en nemen vervolgens al het verpakkingsmateriaal weer mee.
Betalen
En de factuur? Die betaal je pas tijdens of na levering; dus geen aanbetaling vooraf!
Service
We gaan ervan uit dat alles correct is, maar mocht er onverhoopt toch iets niet kloppen, dan stellen we alles in het werk om het zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Onze service stopt niet na de levering!