Nova Erode 500 karpet

Stel zelf je
meubel samen
Stel zelf je meubel in onze woonwinkel samen met een van onze interieuradviseurs Sylvia, Hilde, Elma of Kees.

Materialen Wol
Merk Nova Carpets
  • Woonwinkel met 35 exclusieve merken
  • Eigen meubelmakerij
  • Ruim 35 jaar ervaring
  • Eigen bezorg- en montagedienst
  • 9,5 klantwaardering
  • Ook op afspraak (evt. in de avonduren)
Ik wil meer informatie
Stel uw vraag
Maak een afspraakGeheel vrijblijvend
  • Productinformatie

    Karpet Erode 500

    Nova Carpets maakt karpetten en tapijten van hoogwaardige kwaliteit; de Erode 500 is daar een goed voorbeeld van. Hun veelal handgemaakte vloerkleden zijn samengesteld uit natuurlijk materiaal. Zo vindt u karpetten van wol, katoen, viscose en tencel. De tapijten worden met de hand geweven of geknoopt. Naast deze handwerk karpetten hebben zij tevens enkele tapijten van synthetisch materiaal in hun collecties. Deze worden machinaal geweven. De gehele collectie van Nova carpets vindt u op hun website.

    Samenstelling: Wol/bamboezijde
    Productiemethode: Handgetuft
    Gewicht: 3800gr/m2
    Poolhoogte: Hoog/laag

    Afmetingen:

    – 60×120
    – 140×200
    – 170×240
    – 200×300
    – 250×350
    – Maatwerk

    Prijs:

    Showroommodel € 2910,- inclusief ondertapijt.
    Maat: 250 x 350

  • Garantie
    CBW garantie
    Kees Verhouden Meubelen is aangesloten bij en erkend door de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) en geeft op elk nieuw meubel de wettelijke garantie volgens de normen van de CBW. We gaan zelfs nog een stuk verder, want we hebben deze garantie uitgebreid met:

    Kees Verhouden GARANTIE
    Kees Verhouden geeft altijd:
    • 3 jaar volledige garantie op constructie en/of verborgen gebreken
    • Kees Verhouden Meubelen vraagt geen aanbetaling

    Tip: Om jarenlang verzekerd te zijn van veel plezier van je meubelen is het belangrijk, dat je de onderhoudstips goed volgt. Het niet goed onderhouden van de meubelen kan leiden tot klachten die niet onder de garantie vallen.

    Regels CBW & Kees Verhouden Meubelen GARANTIE
    • Showroommodellen c.q. plaatsmakers, zijn uitgesloten van de CBW garantie, zoals vermeld staat op het bestelformulier
    • Beschadigingen of onvolkomenheden dienen binnen 14 dagen na aankoop of bezorging te worden gemeld
    • Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie

    Uitzonderingen op CBW en Kees Verhouden Garantie
    • Plooivorming in de bekleding
    • Slijtage van de bekleding
    • Krimpnaden en kleine scheurtjes in massief hout
    • Invloed van licht, warmte en luchtvochtigheid op leder, stof en hout
    • Schade die ontstaat aan de vloer tijdens gebruik van doppen en wielen
    • Gebruiksslijtage van doppen en wielen

    Reparaties welke buiten de gestelde CBW en de Kees Verhouden garantie vallen, worden tegen kostprijs gerepareerd. Wij kunnen dan mogelijk voorrijkosten in rekening brengen voor een servicebezoek.
  • Persoonlijke aanpak
    Aanpak
    Kees Verhouden Meubelen staat bekend om zijn persoonlijke benadering en zijn vergaande service. We werken met een team van enthousiaste, bedreven en betrokken mensen, dat alleen het belang voor u als klant voor ogen heeft.

    Showroom
    Bij binnenkomst heten we je van harte welkom, we helpen je meteen als dat nodig is, maar we laten je desgewenst ook in alle rust rondkijken in de showroom. Heb je een vraag? Wil je advies? Onze interieurspecialisten helpen je graag.

    Advies
    Onder het genot van een kopje koffie of thee bespreken we jouw wensen aan tafel of aan de bar. Die wensen vertalen we samen naar het perfecte meubelstuk voor je interieur. En omdat we een eigen werkplaats en spuiterij hebben, kunnen we je wensen op het gebied van kasten, tv-dressoirs en tafels vrijwel altijd verwezenlijken. We snappen, dat je niet binnen een paar minuten zo’n grote beslissing kunt nemen. Dus vind je het fijn om de kleuren thuis te bekijken? Dan geven we de kleurstalen mee. Wil je liever dat we meekijken? Dan komen we bij je thuis.

    Bezorgen
    Als de meubels klaar zijn om geleverd te worden nemen we het liefst telefonisch contact met je op, zodat we meteen een afspraak in kunnen plannen. Onze eigen medewerkers brengen de meubelen, zetten ze op de gewenste plaats en nemen vervolgens al het verpakkingsmateriaal weer mee.

    Betalen
    En de factuur? Die betaal je pas tijdens of na levering; dus geen aanbetaling vooraf!

    Service
    We gaan ervan uit dat alles correct is, maar mocht er onverhoopt toch iets niet kloppen, dan stellen we alles in het werk om het zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Onze service stopt niet na de levering!