CASE Connect tv meubel met lift (nu met 60% korting)(direct mee te nemen)

Stel zelf je
meubel samen
Stel zelf je meubel in onze woonwinkel samen met een van onze interieuradviseurs Sylvia, Hilde, Elma of Kees.

Materialen Eiken, Kersen, Noten
Merk CASE
Ontwerper Kees Verhouden
  • Woonwinkel met 35 exclusieve merken
  • Eigen meubelmakerij
  • Ruim 35 jaar ervaring
  • Eigen bezorg- en montagedienst
  • 9,5 klantwaardering
  • Ook op afspraak (evt. in de avonduren)
Ik wil meer informatie
Stel uw vraag
Maak een afspraakGeheel vrijblijvend
  • Productinformatie

    Connect met lift

    Vindt u de tv in de weg staan? Kies dan voor de luxueuze Connect met lift uitvoering met een motorisch te bedienen tv-lift. Een druk op de afstandsbediening en uw tv zakt weg in het dressoir.

    Nu een schitterend exemplaar in onze outlet. Onderstaand TV dressoir in de video is niet degene die in de outlet staat. Zie foto’s voor het outlet exemplaar.

    Specificaties

    TV dressoir Connect inclusief lift voor TV van 43 inch
    Hangend
    Maat: 223 x 47 x 65
    De ombouw is eiken Soft Touch, de fronten zijn in RAL 9010 matlak
    Het speakerdoek is zwart
    Lift is bedienbaar met afstandsbediening

    Prijs (nu met ruim 60% korting)
    Van € 5020,- nu voor 1999,-
    Prijs is exclusief afleveren en montage

  • Garantie
    CBW garantie Kees Verhouden Meubelen is aangesloten bij en erkend door de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW) en geeft op elk nieuw meubel de wettelijke garantie volgens de normen van de CBW. We gaan zelfs nog een stuk verder, want we hebben deze garantie uitgebreid met: Kees Verhouden GARANTIE Kees Verhouden geeft altijd:
    • 3 jaar volledige garantie op constructie en/of verborgen gebreken
    • Kees Verhouden Meubelen vraagt geen aanbetaling
    Tip: Om jarenlang verzekerd te zijn van veel plezier van je meubelen is het belangrijk, dat je de onderhoudstips goed volgt. Het niet goed onderhouden van de meubelen kan leiden tot klachten die niet onder de garantie vallen. Regels CBW & Kees Verhouden Meubelen GARANTIE
    • Showroommodellen c.q. plaatsmakers, zijn uitgesloten van de CBW garantie, zoals vermeld staat op het bestelformulier
    • Beschadigingen of onvolkomenheden dienen binnen 14 dagen na aankoop of bezorging te worden gemeld
    • Schade ontstaan door eigen transport of montage valt niet onder de garantie
    Uitzonderingen op CBW en Kees Verhouden Garantie
    • Plooivorming in de bekleding
    • Slijtage van de bekleding
    • Krimpnaden en kleine scheurtjes in massief hout
    • Invloed van licht, warmte en luchtvochtigheid op leder, stof en hout
    • Schade die ontstaat aan de vloer tijdens gebruik van doppen en wielen
    • Gebruiksslijtage van doppen en wielen
    Reparaties welke buiten de gestelde CBW en de Kees Verhouden garantie vallen, worden tegen kostprijs gerepareerd. Wij kunnen dan mogelijk voorrijkosten in rekening brengen voor een servicebezoek.
  • Persoonlijke aanpak
    Aanpak Kees Verhouden Meubelen staat bekend om zijn persoonlijke benadering en zijn vergaande service. We werken met een team van enthousiaste, bedreven en betrokken mensen, dat alleen het belang voor u als klant voor ogen heeft. Showroom Bij binnenkomst heten we je van harte welkom, we helpen je meteen als dat nodig is, maar we laten je desgewenst ook in alle rust rondkijken in de showroom. Heb je een vraag? Wil je advies? Onze interieurspecialisten helpen je graag. Advies Onder het genot van een kopje koffie of thee bespreken we jouw wensen aan tafel of aan de bar. Die wensen vertalen we samen naar het perfecte meubelstuk voor je interieur. En omdat we een eigen werkplaats en spuiterij hebben, kunnen we je wensen op het gebied van kasten, tv-dressoirs en tafels vrijwel altijd verwezenlijken. We snappen, dat je niet binnen een paar minuten zo’n grote beslissing kunt nemen. Dus vind je het fijn om de kleuren thuis te bekijken? Dan geven we de kleurstalen mee. Wil je liever dat we meekijken? Dan komen we bij je thuis. Bezorgen Als de meubels klaar zijn om geleverd te worden nemen we het liefst telefonisch contact met je op, zodat we meteen een afspraak in kunnen plannen. Onze eigen medewerkers brengen de meubelen, zetten ze op de gewenste plaats en nemen vervolgens al het verpakkingsmateriaal weer mee. Betalen En de factuur? Die betaal je pas tijdens of na levering; dus geen aanbetaling vooraf! Service We gaan ervan uit dat alles correct is, maar mocht er onverhoopt toch iets niet kloppen, dan stellen we alles in het werk om het zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. Onze service stopt niet na de levering!